Opgelost door Oostappen Groep: gereserveerde plek aan iemand anders gegeven

caravan#123

Geachte mevrouw,mijnheer,
wij,mijn vrouw en k,zijn ervaren kampeerders tent,vouwwagen caravan.Wat wij nu hebben meegemaakt is ons nog nooit overkomen.
Om zeker te zijn van en mooie kampeerplek zijn wij 30 juni 2020 van Maarssen naar Valkenswaard en camping De Brugse Heide gereden.Wij hebben daar een mooie plek"zon en schaduw"gevonden nl. 176.
Dit hebben wij bij de receptie doorgegeven en dat wij van 10-07-2020 tot 25-07-2020 wilden verblijven.
Dit werd akkoord bevonden en op onze vraag of wij voor deze plek nog extra moesten betalen werd geantwoord dat dit niet nodig was.Ik heb toen Euro 330,75 afgerekend.
Vanwege hevige storm verwachtingen heb ik 10-07-2020 naar de receptie gebeld en doorgegeven dat wij een dag later zouden komen.
11-07-2020 komen wij op de camping aan,betaalde nog de nog te betalen Euro 20,- en gingen op weg naar plek 176.
Tot onze stomme verbazing was deze reeds bezet door iemand anders die zei dat zij tot oktober zouden blijven.
Ik heb toen mijn kassabon,waarop de gereserveerde plaats 176 ,getoond.De betreffende kampeerders wilden beslist niet afbreken en weer verhuizen.
Zij hebben deze plek toegewezen gekregen omdat zij een via internet geboekte plek niet goed vonden.
Samen zijn wij toen terug gegaan naar de receptie ,daar werd ons duidelijk gemaakt dat zij onze plek hadden vergeven ,wij moesten maar genoegen nemen met plek 180 midden op het lege veld!!
Daar gingen wij niet mee akkord en hebben toen noodgedwongen zelf een ander plek nl.178 genomen.
Wij hebben nu het idee dat,omdat deze mensen tot oktober geboekt hebben ,zij bevoordeeld zijn ten koste van ons.
Dit alles zal toch niet de doelstelling vande Oostappen Groep zijn.
Graarne reactie om dit in de toekomst te voorkomen.
Vriendelijke groet
Dhr en mevr.A Kil

Reageren

caravan#123

Ook een klacht indienen over Oostappen Groep?