Klacht Oostappen Groep: Ijskoud weekend in huisje zonder goedfunctionerende verwarming.

sabina

In het weekend van Oud&Nieuw heb ik een huisje geboekt in het Oostappen vakantiepark Droomgaard. Samen met mijn reisgenoten was de planning om 30 december in de avond aan te komen. Wij werden goed geholpen bij de receptie. In het huisje aangekomen zag alles er prima uit. Alleen was er in het huisje 1 gaskacheltje die niet de capaciteit had om het huisje of überhaupt de woonkamer te verwarmen. In dat weekend was het erg koud. We besloten snel naar bed te gaan. In de kamers was het alleen zo koud dat wij ons dik moesten aankleden en zelfs met sjaals en dikke truien in bed moesten liggen. De volgende ochtend was de kachel uitgevallen en konden wij onze eigen adem zelfs zien. Niet te doen om zo op te staan. Wij hebben met onze jassen aan moeten ontbijten. Receptie gebeld en die zouden een monteur sturen. Het koffiezetapparaat zat vol vlekken. Niet heel smakelijk. Net zoals dat het water nog in de waterkoker zat (hoelang zit dat water er al in?). Na een uur kwam er een vriendelijke man de kachel aansteken. Maar omdat deze niet warm genoeg is, bleef het koud. Dit probleem met de kachel herhaalde zich de volgende dag. Toen duurde het meer dan anderhalf uur voordat de monteur kwam.
Naast het feit dat het ontzettend koud was, klopte de inventarisatie van het huisje niet. Er was geen bezem en stoffer&blik, 4 messen (in een 6persoons huisje) maar wel 11 vorken.
Nadat ik deze klacht heb ik ingediend bij zowel het park zelf en bungalowspecials.nl (waar de reservering gemaakt was). Kreeg ik een belletje van de contactpersoon van Droomgaard. Uiterst vriendelijke man. Hij begreep de situatie en dat het ontzettend vervelend was om zo'n koud weekend te hebben. Hij vertelde dat het park wel huisjes had met een centrale verwarming en dat hij niet snapte waarom wij daar niet geplaatst waren. Ik snapte ook niet waarom dit niet het geval was en als ik dat wel geweten had, had ik dat wel geëist. De meneer ging het navragen bij de receptie en zou dit door communiceren. Ik heb hierna niks meer gehoord. Ik heb Droomgaard een bericht gestuurd via Facebook en kreeg een net bericht terug dat er weer contact met mij opgenomen zou worden. Weer ging er een week overheen. Ik stuurde weer een Facebookberichtje en daarop volgde een mail met excuus en eventuele korting bij een volgende boeking. Ze konden niks aan mijn probleem doen. Ik neem hier geen genoegen mee.

Ik wens een betere oplossing vanuit het vakantiepark. Ik neem geen genoegen met een excuus en een korting. Ik wil namelijk niet meer naar dit park. Ik heb een hele nare ervaring opgedaan. Een heel weekend in de kou zitten is niet te doen.

Ook een klacht indienen over Oostappen Groep?