Klacht Oostappen Groep: Loze beloftes, onvriendelijk en brutaal personeel, waardeloze service.

Suraya

Bij aankomst in de stacaravan stonk het heel erg naar een schimmellucht. Restaurant serveert koud eten en maar een half opgemaakt bord, ik had bami met saté, kroepoek en satésaus besteld.... ik krijg koude bami en een kaal satéstokje met 2 stukjes vlees erop. De dag erna spareribs besteld, wat krijg ik? Wederom koud eten. warm eten serveren kan toch niet zo moeilijk zijn. We hebben bij de receptie gemeld (in de ochtend) dat we het keukenraam niet goed konden sluiten, ze zouden iemand langs sturen. Maar nooit iemand gezien en het raam al die tijd niet gemaakt. Hetzelfde met de badkamerlamp, tot 2 keer toe gaan vragen of deze vervangen kan worden, gebeld en bij de receptie geweest. Maar wederom nooit iemand gezien. Dan het assortiment van het terras /restaurant wil je iets bestellen ..... noemen ze een hele rits op wat ze allemaal niet hebben..... Een cola bestellen??? Dat werd moeilijk hoor want die was op 2 dagen lang..... sorry maar ergens gaat het niet goed daar. Dan het zwembad. Dat er shifts zijn i.v.m. covid-19 daar hebben wij alle begrip voor. Maar wat ik niet begrijp is dat het hele park is volgeboekt , maar dat er toch nog mensen van buitenaf mogen komen zwemmen. Volgens mij hebben wij ook betaald voor alle faciliteiten, dan lijkt het mij een logische redenatie dat mensen die er al voor betaald hebben voorgaan. En dat er dus tijdens covid-19 geen mensen van buitenaf meer mogen komen zwemmen. Maar nee VOL = VOL, ook begrijp ik wel dat er niet meer mensen binnen mogen, maar ik heb er geen begrip voor dat de mensen die op het park verblijven gewoon pech hebben. Dat kan echt niet!!! De dag voor vertrek heb ik bij de receptie gevraagd of de pas van de slagboom verlengd kon worden, deze meid gaf aan dat is geen probleem. Je moet dit wel morgen even komen doen. Netjes de dag van vertrek bij de receptie en ik stel deze vraag wederom en geef aan dat ze mij gisteren hebben gezegd dat dit vandaag kon. Heel bot en kortaf antwoord deze mevrouw, NEE, ik zou niet weten waarom dat nodig is. We hebben een grote parkeerplaats waar u voor niks kunt parkeren. Ik leg nogmaals uit dat het meisje van gisteren ons dit heeft verteld, waarop deze mevrouw zegt WAT IS NU HET PROBLEEM EIGENLIJK. Sorry maar een grote mond tegen gasten, is het laatste wat je moet doen lijkt mij. Al met al een en al uitspraken en beloftes die niet worden nagekomen, respectloos en onvriendelijk personeel en een waardeloze service. Ik ben benieuwd hoe, wanneer en of hier wel op wordt gereageerd?

Het zou fijn zijn als het bedrijf zelf eens met een oplossing zou komen i.p.v. dat wij weer alles moeten voorkauwen. En dan zien we wel of het redelijk is of niet.

Suraya
Ze doen nog niet de moeite om te reageren.

Ook een klacht indienen over Oostappen Groep?