Klacht Oostappen Groep: Minimaal de helft van mijn geld terug. Of de betaling van mijn andere accommodatie betalen

M93TT

Vrijdag 23 april rond 19:30/19:45 zijn wij, mijn partner en ik, ingecheckt bij Oostappen Brugse Heide te Valkenswaard. Vriendelijke jonge dame als receptioniste en wees ons de accommodatie toe.

Bij aankomst van caravan 264 kregen wij bij binnenkomst een verwelkoming, volgens de website van Brugse Heide hadden wij een andere chalet gereserveerd, De chalet rookt muf, bank was stoffig, stukken gordijn misten in beide slaapkamers, touwtje van de wc gordijn ontbrak etc etc. Over en weer hebben mijn partner en ik overwogen om de nacht te verblijven op het park, want tja avond klok was er ook nog. Rond 20:30 besloten wij toch een andere accommodatie te reserveren in Best. Diezelfde avond kregen wij een bevestiging van de boeking.

De nacht ook niet volgens het boekje van Oostappen. Tussen 23:00 en 07:00 zou het stil moeten zijn, echter was dit pas na 01:00 uur met dronken en zingende mensen. Nacht half doorgekomen en om 07:00 uur wakker worden door enorme kou door gaten in chalet.

Uiteindelijk zijn wij zaterdag 24 april om 10:00 uur naar de receptie gereden om de sleutels in te leveren. De receptie moest volgens de website open zijn om 10:00, de jonge dame dat vrijdag avond ons ook hielp gaf aan voor wat wij precies kwamen, binnen in de receptie alles uitgelegd, foto’s laten zien. Een andere dame achter de receptie die ook aanwezig was gaf aan het huisje nog te hebben nagelopen, ik gaf aan dat je losse schroefjes, haakjes, missende gordijnen en stukken los dan wel had moeten zien. Uiteindelijk gaf zij aan dit door te geven in de notities en dat wij het konden doorsturen naar de gasten service medewerker.

Zelf dreigen met betalen binnen 5 werkdagen, maar mijn geld waar ik op zit te wachten binnen 20 werkdagen.
Ik had op zijn minst een goede oplossing verwacht.

Ik had op zijn minst verwacht dat wij de andere accommodatie vergoed kregen nav de foto’s.

Ook een klacht indienen over Oostappen Groep?