Klacht Oostappen Groep: Niet geboekte vakantie toch bevestigd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 177416
Gebruiker
Vakantie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op maandag 18 juli in de middag gebeld met Oostappen groep voor informatie voor de blauwe meer. In het gesprek heb ik mijn gegevens moeten geven voor het uiteindelijke kosten plaatje. Aan het einde van het gesprek heb ik duidelijk gezegd dat ik ervan af wil zien dus heb ik de vakantie niet geboekt. In de loop van de avond (18-07-2017 omstreeks 21:30 uur) krijg ik tot mijn verbazing een bevestingsmail waarin staat dat ik een vakantie heb geboekt op het blauwe meer in België. Ik heb netjes gebeld en aangegeven dat ik absoluut geen vakantie heb geboekt. Nu willen ze annuleringskosten in rekening brengen. Daar ben ik het niet mee eens.

De oplossing

Dat de vakantie wordt geannuleerd en er geen kosten aan verbonden zijn! Aangezien ik niet geboekt heb.
Graag zou ik het gesprek met de medewerkster terug willen luisteren waardoor ik mijn gelijk kan aantonen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Vakantie
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat ik niks hoef te betalen omdat ik geen vakantie heb geboekt!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Oostappen Groep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen