Klacht Oostappen Groep: Niet serieus genomen

familiekampeerders

Klagen bij de receptie van het park blijkt zinloos, je klacht wordt niet serieus genomen en zelfs ontkent. We hebben een aantal klachten die we ook hebben gemeld bij de receptie, het is al vervelend als het verblijf niet helemaal naar wens is maar dan niet eens een beetje begrip krijgen is nog vervelender. Onze klachten zijn: We hebben via vakantieveilingen geboekt en konden daarom geen staplaats kiezen, de plek waar wij stonden waren voorheen jaarplaatsen voor stacaravans en helemaal achterin het park. Ik heb met Oostappen gebeld en gevraagd of de plek wel klopte omdat het op de kaart geen kampeerplek was en mij werd verzekerd dat we gewoon op een veldje stonden met andere kampeerders. Dit was niet zo, we stonden aan een straatje, direct achter een chalet, pas een stuk verderop stonden andere kampeerders. 's nachts kon je bijna niet slapen van het snelweg geluid (tussen de 60 en 70 dB) Verder was het zwembad vies en alles ver weg.

Wij wensen compensatie, geld terug of een tegoedbon.

familiekampeerders
Nooit een reactie van Oostappen gehad

Ook een klacht indienen over Oostappen Groep?