Klacht Oostappen Groep: Onbeleefd personeel!

sad Niet opgelost
Onbekend

We betalen elke dag 5 euro voor de hond. Maken we geen gebruik van vieze honden uitlaatplaats maar ruimen netjes zijn behoefte na drie dagen lang en omdat we maar nog 1 zakje hadden hebben we plastiek poepzakjes gevonden in het park dus ik pak blij 2 omdat het ver weg is van waar wij staan werd ik door denk ik een van de eigenaren op aangesproken met hallo hallo ga je hiervoor betalen? Heel onbeschoft en ik geloofde Niet wat ik hoorde. Ik vroeg hoezo hij zegt het is niet de bedoeling dat wij van de poepzakjes gebruiken en al helemaal niet 2 pakken. Ik vroeg waarom dan wil je dat ik zijn poep achterlaat en nee zegt ie je hoort zelf zakjes meenemen en op mijn vraag waarom ik dan voor de hond betaal zei ie dat ie dat voor de hondenwc is die ik niet eens voor mn hond gebruik. Erg verbaasd erg onbeleefd behandeld erg boos dat ik nog tot eind van de week met zijn wooorden mijn betaalde vakantie hier moet doorbrengen en erg vieze camping en onbeleefd personeel!

DAT HIJ EXCUSES AANBIEDT EN DAT ER MENSEN DIE ERVOOR ZORGEN DAT HUN VIEZE PARK SCHOON BLIJFT MET RESPECT BEHANDELD WORDEN. VAKANTIE PATK BLAUWE MEER!

Onbekend
Nog niets laat maar zitten dit zegt al genoeg over heb

Ook een klacht indienen over Oostappen Groep?