Klacht Oostappen Groep: Ooststappen biedt arrangementen aan die zij niet kunnen waarmaken

Mss1

Via vakantieveilingen 1 waardebon voor een week op Ooststappen gekocht. Vooraf nog gecontroleerd of de datum dat ik wilde gaan beschikbaar was, dit was zo. Vervolgens liep het systeem elke keer vast tijdens het boeken. 101 keer met vakantieveilingen gebeld totdat bleek dat de week vol zat maar ik het weekend wel nog kon gaan maar dan moest ik weer een voucher kopen. Dit maar gedaan omdat ik anders mijn geld kwijt zou zijn. Dus duur weekendje weg. Weer de beschikbaarheid gecontroleerd en er was plek. En weer liep het systeem vast. Weer vakantieveilingen gebeld die mij verwezen naar ooststappen. Oostappen gebeld; zeer onbeschofte mensen die mij niet wilden helpen om dit op te lossen. Er werd geen excuus aangeboden, geen enige vorm van coulance, verlenging van de bon; helemaal niets. Er werd zelfs tijdens het gesprek opgehangen tot 2 keer toe. Ooststappen gaf wel toe dat er een fout in het systeem zat, en dat ze bekend zijn met dit probleem maar geeft geen schuld toe en probeert ook geen oplossing te zoeken. Het enige waar de klantenservice voor is, is om mensen te vertellen dat ze niets kunnen doen (lees: willen doen). Ik heb meerdere dingen voorgesteld om als compensatie voor dit probleem te dienen maar zij hangen liever op, dat kost minder geld en moeite.

Een week in de zomervakantie 2019

De week die we al geboekt hadden 2 huisjes naast elkaar
Upgrade naar luxere huisjes
Pretparkarrangement op kosten van het park
Dinerwaardebonnen

Excuses voor het tot 2 maal toe ophangen middenin een gesprek.

Ook een klacht indienen over Oostappen Groep?