Klacht Oostappen Groep: Vakantiehuisje ongeschikt, niet geaccepteerd, geen alternatief geboden, geen restitutie geboden.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 630174
Gebruiker
Wilschut - Niekel
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij hadden een kasteelchalet geboekt bij Oostappen De Berckt. Bij aankomst in het huisje bleek het niet aan de omschrijving op de website te voldoen:
- het zou een niet-roken huisje zijn, echter stond er een asbak op de eettafel en stonk het wel naar rook.
- het was onhygiënisch, het toilet/de badkamer stonk o.a. naar pis, het vuilnisbakje was niet geleegd.
- het zou 'luxe' zijn maar het plafond in de keuken/woonkamer hing door, er stond een roestende koelkast.
Het was om te huilen. We hebben het huisje niet geaccepteerd en de sleutel weer ingeleverd bij de receptie. Er was geen plek meer op het park, de receptie kon ons niet verder helpen.

We zijn noodgedwongen weer vertrokken zonder een idee waar we konden slapen. Met twee kleine kinderen notabene. Na wat zoekwerk op internet konden gelukkig last-minute terecht bij Oostappen Boschbeek. We moesten hier wel nogmaals het volle bedrag voor betalen.

We hebben meerdere malen een restitutieverzoek ingediend, maar tot op heden nog niets vernomen. We hebben verschillende keren gebeld, maar stonden steeds een uur in de wacht en hebben daarna opgehangen.

Gewenste oplossing

We willen graag restitutie van het bedrag.
Geboden oplossing
Geen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Oostappen Groep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen