Klacht Oostappen Groep: Veel te lange wachttijden en onkundigheid bij de receptie

Klachtnummer
# 302754
Gebruiker
Maria2018
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Te lange wachttijden , geen bedlinnen en geen koffie/theebonnen.
Aanrijtijd te lang en voor niets want we hadden geen inrijpasje en moesten dus naar de grote parkeerplaats en hadden zo langs de lange wachtrij kunnen rijden.toen 50minuten in de rij bij de receptie en naar de stacaravan., daar bleek geen bedlinnen te zijn, weer naar de receptie , 40min. Wachten, wil het bedlinnen wel meenemen. Kan niet , het wordt bezorgd.om 18.30uur en om 20.30uur nog weer naar de receptie, mevr.het komt allemaal goed.
De volgende dag om 12.00uur nog geen bedlinnen en geen koffie/theebonnen.
Naar de receptie en geld terugvragen voor de 2 pakketten, na veel aandringen het geld van 1 pakket teruggekregen en alsnog het bedlinnen, nu kregen we het wel mee.Ik had gelukkig zelf wat beddengoed mee, dus we hebben het prima gered , maar ik moet nu wassen, weer het bed opmaken enz.

Gewenste oplossing

Het geld van het 2e pakket en het geld voor een kopje koffie en thee

0 reacties

Ook een klacht indienen over Oostappen Groep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen