Klacht Oostappen Groep: voor 1000 euro een bar slecht huisje en slecht park

D van Elsbergen

Na 5 jaar niet op vakantie te hebben gekund, besloten wij een tijdje geleden een weekje te boeken bij Marina Beach. Het begon al meteen bij aankomst dat we in de stromende regen erg lang moesten wachten voor wij onze beddenspullen kregen. eenmaal bij het huisje aangekomen, bleek dat we de schuifpui niet konden openen, deze was dicht geschroefd en de handel van de deur gehaald. We konden dus in de woonkamer geen ramen of deuren open zetten. Bij het opmaken van de bedden, bleek dat er gewoon vieze ranzige vlekken in het beddengoed te zitten wat we net hadden opgehaald bij binnenkomst van het park. Dit beddengoed zat in plastic en zou dus "schoon"' moeten zijn. Dit was echt te vies voor woorden. De wc heeft de gehele week een flinke lekkage gehad waardoor de wc constant vol met water stond op de grond. De tv was enorm klein en er was geen tv op te bekijken omdat het signaal bar en bar slecht was. Alleen maar ruis was er te zien op de in totaal 6 zenders. Geen wifi en zeer slechte verbindingen met het internet. Deuren sloten niet of klemden enorm in het huisje. Dan over het park zelf. Ik vind het ronduit schandalig dat er reclame nog steeds gemaakt word voor het indoor tropisch zwemparadijs, terwijl dit dus gewoon permanent gesloten bleek te zijn. Dat is dus al een jaar failliet. Als je naar de indoor speeltuin of midget golf gaat, dan is de bar gesloten. Is de bar open dat is de speeltuin / midget golf gesloten. Er lagen niet eens score boekjes bij het midget golf zodat je dus ook niet de punten kon bijhouden. Kinderboerderij was gewoon al om 16:00 dicht. Eten bestellen? ja dat kon, na 21:00 in de avond. Gelukkig hadden we een wc in het huisje want de wc gebouwen waren nog te vies en vuil om je behoefte te kunnen doen (evenals het hok waar je de was zou moeten kunnen doen) Alles op het park is enorm slecht aangegeven. We zijn van ellende bijna de gehele week van het park af gegaan om te gaan eten en leuke dingen te ondernemen. We hebben €1000 euro betaald voor enkel het huisje en dit is gewoon te schandalig voor woorden. Ik eis dan ook compensatie. We hadden op het park een medewerker aangesproken om onze klachten te kunnen afhandelen maar hieraan is totaal geen gehoor gegeven. Indien we hiervoor niet gecompenseerd gaan worden in de vorm van een gedeeltelijke terug betaling van onze kosten voor het huisje, ga ik stappen ondernemen om dit via andere wegen in orde te krijgen. Want voor het geen wat er beloofd word, word er weinig van waargemaakt.

Ik eis een compensatie. We hebben op het park een medewerker aangesproken om onze klachten te kunnen afhandelen maar hieraan is totaal geen gehoor gegeven. Indien we hiervoor niet gecompenseerd gaan worden in de vorm van een gedeeltelijke terug betaling van onze kosten voor het huisje, ga ik stappen ondernemen om dit via andere wegen in orde te krijgen.
Hier de video van ons huisje:

D van Elsbergen
    Het is wel raar dat ze zeggen dat klachten worden opgelost maar ze laten vervolgens niets weten. Of ja, ik kreeg ene mail met enkel de tekst, we gaan u klacht niet in behandeling nemen !! Schandalig @Oostappen groep. Maar ik ga het op alle manier nu terug halen. We hebben als klant niet alleen plichten (mbt het op tijd betalen van een boeking enz enz) maar ook rechten als er dingen niet goed zijn gegaan !!

D van Elsbergen
Totaal geen oplossing geboden, en niets meer van ze gehoord.

Ook een klacht indienen over Oostappen Groep?