Klacht Oosterbaan Living Wijchen: Slechte kwaliteit van geleverde bank van Oosterbaan Living, oplossing na 6 maanden nog niet in zicht

Schrander

Bank besteld bij Oosterbaan Living in Wijchen. Op 8 februari werd de bank bezorgd, direct constateerde wij gebreken. De hoofdsteun stond zo ver naar voren, dat je onmogelijk lekker op de bank kon zitten. Hoofdsteun blijkt nu verstelbaar, iets wat ons niet is uitgelegd tijdens het verkoopgesprek. Daarnaast zat er een grote spleet tussen de aansluiting van het zitgedeelte op de lounge. De plooiing van de stof over de gehele bank is van onregelmatige kwaliteit. Het ene kussen ( het betreft hier een bank met vaste rug en zit kussens ) was veel meer geplooid dan het andere. Dit was niet aan de orde bij het showmodel in de winkel. Met deze klachten en de hoofdsteun zijn wij naar de winkel geweest om dit voor de leggen aan de verkoper. Ook toen is er niks gezegd over de verstelbaarheid van de hoofdsteun. Verkoper gaf aan het de problemen met foto's naar de winkel te mailen, en hij zou dit doorzetten naar de leverancier, die eerst voor een oplossing moet zorgen.11 WEKEN later eindelijk een monteur. Wat bleek, de hoofdsteun was verstelbaar. De spleet tussen de gedeeltes van de bank werd opgevuld met watten in de kussens zodat deze over de kier vallen. Aangezien het gaat om vaste kussens kon de monteur hier niets aan de plooiing doen, hier moesten we toch écht voor bij de verkoper zijn. Onder deze voorwaarden is er getekend voor het bezoek van de monteur. Telefonisch contact gezocht met de winkel. "U heeft getekend voor akkoord van de reparatie", was het antwoord. Na protest het verzoek gekregen het verhaal met de klachten op de mail te zetten. Nogmaals een mail verstuurd. Na 8 WEKEN nog steeds geen reactie op de mail, dus zelf weer contact opgenomen met de winkel. Wederom de discussie dat wij hadden getekend voor akkoord. Aangegeven dat er direct een oplossing moest komen, sturen we een ingebrekestelling per aangetekende brief. Telefonische reactie: De bedrijfsleider was op vakantie, en er mocht verder niemand anders beslissingen nemen over deze kwestie, dus we moeten nog maar een week wachten. Na overleg met de bedrijfsleider is nu het voorstel om de bank nogmaals te laten keuren door een van de 'eigen monteurs'. Deze is 2 weken op vakantie, dus daar moeten we ook nog maar het geduld voor opbrengen. Wij zijn er nu helemaal klaar meer zijn en het vertrouwen in deze winkel totaal zijn verloren, en voelen ons totaal niet serieus genomen. Het is de hoogste tijd dat deze verkoper zijn verantwoordelijkheid neemt voor deze waanzin.

Wij eisen nu dat de bank wordt opgehaald en wij ons aankoopbedrag geretoureerd krijgen. Dit heeft allemaal veel te veel tijd in beslag genomen en wij kopen hier nooit meer. Aan producten van dit bedrijf zal in onze ogen een nare nasmaak aan blijven hangen.

Wij vinden dat Oosterbaan Living Wijchen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Oosterbaan Living Wijchen?