Klacht Oostergym: Misleiding

Klachtnummer
# 327865
Gebruiker
Het maakt mij niet uit of ze weten dat ik dat gedaan heb dus schermnaam Nico Brito
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik zocht vorige zommer en sportschool en ik ben naar oostergymn gegaan en daar hebben ze een proeftijd aangeboden van 1 week om te kijken of ik dat leuk vond.Tijdens de intake werd duidelijke gezegd dat bij een abonnement van 3 jaar moet ik 24,50 euros betalen zonder inschrijving kosten.Ik ben daarmee akkord gegaan en 2 september begonnen. Een paar dagen later heb ik bij de balie gemeld dat ik de bevestiging van de inschriving niet had ontvangen en het viel me op dat ze dat niet de tweede keer wilden sturen maar in plaats daarvan vroegen ze of ik dat bij ongewenste e-mail had etc.Na veel moite hebben ze toch de be vestiging via emal gestuurd waarin stond dat een clubk sleutel betaald moest worden en dat was 30 euros bovendien contat en bij de balie. Pinnen mocht niet.
Ik dacht dat dit voor mij niet van toepassing was maar kort daarna hebben ze van mijn rekening 30 euros afgeschreven.
Ik vroeg dus waarom ze dat gedaan hebben en ze zeggen dat het duidelijke uitgelegd was bij de intake
ik vroeg ook waarom afgeschreven terwijl op de -mail staat dat contant bij de balie betaald moet worden maar ik heb geen antwoord gekregen.
Conclusie? misleiding en oplichterij.
Ik ga ervanuit dat ze de e-mail bevestiging niet hebben opgestuurd omdat daar duidelijk staat dat na inschrivijng heeben de klanten 14 dagen de tijd om dat terug te trekken vorr welke reden dan ook en dat had ik zeker gedaan als er sprake van misleiding was geweest.Graag hoor ik van u

De oplossing

Mijn 30 euros terug. Ik heb al dta bedrag later stornieren maar ze gaan me vragen om dat bij de balie te betalen. Zo niet dan wil ik hier niet blijven sporten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Oostergym hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Oostergym?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen