Klacht OostSlaapComfort.nl: Herroepen/afzien van aankoop producten

rmeijvogel

Op 5 mei 2015 heb ik een Auronde Achterwand (Hoog, 160cm breed, 1973 Groen) op de webshop van Oost Slaapcomfort tegen een prijs van € 923,81. Dit leek sprekend op een scherpe aanbieding vanuit de webshop. Een foto is bijgevoegd van deze prijsweergave. Op 7 mei krijg ik 's ochtends een email dat mijn productkeuze is doorgegeven aan de leverancier en dat deze dus in bestelling staat. Tot mijn verbazing wordt ik 's middags gebeld met de mededeling dat de webshop weigert om mijn betaalde product te leveren tegen de overeengekomen prijs. Zij geven aan dat dit een prijsfout is, maar ik had als consument geen enkele reden om aan te nemen dat deze prijs een prijsfout is. Op dit moment wilt de webshop niet overgaan tot levering tegen de overeengekomen prijs. Dit geeft mij het gevoel dat ik hier van doen heb met een webshop welke klanttevredenheid niet waardeert. Ik als klant voel mij behoorlijk benadeeld door deze afhandeling.

De optimale oplossing is als het bedrijf zich houd aan de overeengekomen prijs van € 923,81 op 5 mei 2015.

OostSlaapComfort.nl
    Wij hebben de heer Meijvogel een e-mail gestuurd met een oplossing.Met vriendelijke groet,OOST Slaapcomfort

Ook een klacht indienen over OostSlaapComfort.nl?