Klacht Oozo.nl: gegevens verwijderen van ozoo

ijsjes

graag foto van m'n huis en gegevens van bedrijf verwijderen van Ozoo. ik snap niet dat hoe jullie het verzinnen om dit te doen. na 5 x bellen met de belofte terug gebeld te worden of een mail te ontvangen raakt m'n geduld op.

doen wat ik vraag

Oozo.nl
    Geachte heer, mevrouw,

Onze medewerkers van de telefoondienst zullen nooit zeggen dat u teruggebeld wordt aangezien ons beleid is dat afhandeling volledig via mail plaatsvindt. Ik vermoed dus dat u zich heeft vergist.

Daarnaast kom ik op het door u genoemde adres geen bedrijf tegen, ook onder de naam 'Tw12lf en Ijs' kom ik niets tegen. Vermoedelijk hebben onze helpdeskmedewerkers de gegevens al verwijderd of heeft u een onjuist adres of bedrijfsnaam doorgegeven. In het laatste geval even het juiste adres toesturen dan verwijderen wij de gegevens.
    ijsjes
    Het gaat om tw12lf gevestigd op oude bredasepostbaan 23 en gitta leijdsman ijssalon
    Als je mijn naam bij Google en dan ozoo zie je op dit adres 2 bedrijven staan. En ik ben zeker niet abuis wat betreft uw medewerksters. Heb mijn telefoonnummer en mailadres doorgegeven maar dat doet er nu niet meer toe. Het adres is oude Bredasepostbaan 23 4741 sm hoeven. Waarschijnlijk op de site nog 4741 sb Bosschenhoofd.
    Oozo.nl
    Geachte heer, mevrouw,

Beide ondernemingen zijn verwijderd van onze website.

Ook een klacht indienen over Oozo.nl?