Opgelost door Oozo.nl: Mijn oude bedrijf staat nog steeds online ik was toen die tijd opgelicht en het volgt me nog steeds.

Diamant

Ik wil al mijn gegevens van de site er af halen. Ik zag ook dat mijn klacht openbaar is. Ik wil alles over b.Kurt autoverhuur bedrijf in Enschede van Google af halen ik ben maanden er mee bezig geweest maar ik kan het vinden. Kunnen jullie alles van de site er af halen? Zoals de openingstijden van auto verhuurbedrijf b.Kurt en mijn klacht van jullie site verwijderen? Dat het niet meer openbaar is?

Alstublieft haal mij naam van de sites er af. Ik kan dit zelf niet. Omdat die gene die mij had opgelicht al mijn tevens had en kan ik er zelf niet inkomen. Zie bijlage welke ik van de sites er af wil halen.

Oozo.nl
    Beste,

Wij hebben je bedrijfsvermelding verwijderd.

Tevens hebben wij het verzoek tot verwijderen bij Google ingediend. Hier kan vaak enige tijd overheen gaan eer dit verwerkt is en niet meer zichtbaar is in de cache van Google.

Ook een klacht indienen over Oozo.nl?