Opgelost door Oozo.nl: Naam staat verkeerd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 331171
Gebruiker
Joen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Er staat op
De site oozo hiske’s tap-parfum als link als we daar op drukken kom je op de gegevens daar staat het wel goed namelijk parfumpoint refill graag de link aanpassen naar parfumpoint refill

Graag de link aanpassen naar parfumpointrefill

Gewenste oplossing

Oozo moet naam aanpassen op de site we staan hier ongevraagd op maar ook kwa naam verkeerd
Geboden oplossing
Prima gedaan is verwijderd
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    Oozo.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Gastel,

    Zoals mijn collega al gemeld heeft via onze eigen helpdesk, hebben wij het betreffende bedrijf voor u verwijderd van onze website. Een naamswijziging doorvoeren is dus niet meer relevant aangezien wij de gegevens dus al verwijderd hebben.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Oozo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen