Klacht Oozo.nl: Onterecht gebruik maken dmv van een bedrijf op mijn adres

sad Niet opgelost
Kolorie@

Er staat een bedrijf geregistreerd op mijn adres. Namelijk het bedrijf STB Energie Kamer van Koophandel nummer: 69409951 vestigingsnr: 0000 377 62877 ( opgericht in augustus 2017) Dit is niet mijn bedrijf en heb geen bedrijf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb nooit toestemming aan wie dan ook gegeven om mijn adresgegevens te mogen gebruiken voor mogelijk een postadres en of voor andere dergelijk duistere zaakjes. Graag vraag ik u mijn adresgegevens van uw site te verwijderen.

Per mail:
[verwijderd door moderator]

Oozo.nl
    Beste Anna,

We hebben de bedrijfsvermelding op het adres Valkenhorst 1, CUIJK voor je verwijderd!

Kolorie@
Graag wil ik STB Energie van mijn adres. In onderstaand berichtje van Oozo staat het nog steeds genoteerd. Mijn vraag aan u .....Hoe kan het dat bedrijven zich zo maar kunnen inschrijven op een adres wat niet door hen NIET bewoond wordt? Zit er geen controle van jullie in,OF HET WEL WAAR IS, als bedrijven zich aanmelden??? Onderstaand bericht op de site van Oozo.nl Postcode 5431KL Padbroek, Cuijk - Oozo.nl https://www.oozo.nl › Cuijk › Cuijk › Padbroek Vind het allemaal op OOZO.nl waar alle 112 meldingen, vergunningen, ... De onderneming STB Energie is gevestigd op Valkenhorst 1 te Cuijk en is actief in de ...

Ook een klacht indienen over Oozo.nl?