Klacht Oozo.nl: verwijderen gegevens

Klachtnummer
# 329388
Gebruiker
hansvstr
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Verwijzend naar uw Ticket no. TUC-843-72457 wil ik graag het volgende aan u vragen:

- U geeft aan dat Oozo biedt geen te koop woningen aan.
- U biedt zoals u noemt het thema "Binnen kijken bij!
- Door uw vermelding personen aan onze deur krijgen, "Is jullie huis te koop?"
-Ons verzoek is echter dat nu nadat wij het huis 4 jaar in ons bezit hebben, nog steeds "binnen gekeken kan worden"
- u mijn vorige vraag als "Closed" in uw systeem registreed, echter onze vraagsteling niet is beantwoord
- WIJ GRAAG ZIEN DAT U DEZE GEGEVENS VERWIJDERD VAN INTERNET,
- U ons een bevestiging stuurd dat gegevens van internet zijn verwijderd

Met vriendelijke groet,

Hans

Gewenste oplossing

Gegegevens verwijderen van internet

1 reactie

  1. Auteur
    Oozo.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Hans,

    Na elke beantwoording vanuit onze helpdesk worden tickets automatisch gesloten omdat veel mensen niet meer reageren. Zo zorgen wij voor overzicht van zaken die WIJ nog moeten beantwoorden. Echter, wanneer iemand weer reageert op een door ons gesloten ticket, dan gaat het ticket bij ons vanzelf weer naar 'open' en krijgt het onze aandacht weer. Helemaal niets aan de hand dus hier.

    Via de helpdesk heeft mijn collega u al gemeld dat wij de betreffende pagina voor u verwijderd hebben.

    Mocht u nog verdere vragen hebben, dan vernemen wij dat graag.

Ook een klacht indienen over Oozo.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen