Klacht Opel Nederland: geen navigatie op de nieuwe opel corsa .nog steeds geen android auto app

Ferry

ik heb in december 2015 een nieuwe opel corsa besteld met een mooi systeem de android auto app.Helaas bij aflevering geen navigatie omdat de app nietin Nederland wordt ondersteund.Maar ik kreeg te horen dat die in febr. er wel zou zijn maar helaas het kon wel zomer worden.nu nog steeds geen gebruik kunnen maken van deze app. Ik zie nu dat Opel reclame maakt van een andere app maar dan moet ik een dure mobiel aanschaffen (I-Phone).ik ben erg teleurgesteld in Opel omdat er totaal geen oplossing voor dit probleem wordt aangeboden.
Het is ook onmogelijk om bij Opel iemand van de directie of hoofkantoor te spreken te krijgen.

ik had graag een oplossing voor dit probleem ik kan niets gebruiken van dit prachtige systeem. ook bij Opel on star kan ik geen navigatie aanvragen omdat er dus geen app inzit.
we zijn nu 8 maanden verder na aankoop en ik hoop dat Opel hier toch een oplossing voor heeft want zo als het nu gaat is het te overwegen om naar een andere auto uit te zien die wel levert wat er belooft wordt.

Ook een klacht indienen over Opel Nederland?