Klacht Opel Nederland: ik heb een opel mokka x uit 2017 met navigatie.De kaarten die meegeleverd zijn zijn sterk verouderd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 358617
Gebruiker
BruineBoot#914
Datum
1 reactie

Details

De klacht

opel navigatiekaarten sterk verouderd.

De oplossing

is het niet moggelijk voor opel om de kaarten gratis te updaten bij bijv. een onderhoudsbeurt?Nieuwe kaarten kosten 157,50 euro voor mijn model en dan moet je nog maar afwachten of de kaarten wel up to date zijn.Verder stopt de on star service eind 2020 en er wordt niets tegenovergesteld.Slechte nazorg van Opel helaas

1 reactie

  1. Auteur
    BruineBoot#914
    Datum
    schaamteloze en laffe opstelling van opel nl,gewoon nergens op reageren en gewoon doen of je neus bloedt,om te huilen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BruineBoot#914
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Opel Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen