Klacht Opel Nederland: Kapot spiegelglas

Anoniem

Bij het dicht doen van de autodeur viel spontaan het spiegelglas kapot in gruzelementen.
Bij de garage geweest en die vertelde dat er op de Opel Astra's vanaf 2004 t/m 2007 verkeerde lijm was gebruikt en dat Opel Nederland hiervan afwist. Opel Nederland benadert en die weten van niets. Dus géén coulance omtrent deze gebeurtenis, terwijl er bij Opel Nefkens wordt gezegd dat het aan de lijm zou liggen. Ik vroeg wat Opel Nederland eraan zou doen en Opel Nefkens vertelde dat dit afgerekend werd op de consument. Er is dus géén oplossing hiervoor gekomen. Het is nu hun woord tegen die van mij en men weet dan dat het bedrijf altijd gelijk heeft en de consument pech. Dit was overigens het 2e spiegelglas in 2 jaar tijd. Heb het nu van beiden deuren gehad.

Ik had gehoopt op coulance omdat dit nu de 2e keer was dat er een spiegelglas vervangen is. Maar Opel Nederland mevr. v.d. Kamp zegt niets te weten van deze klacht en Opel Nefkens zegt dat ze hiervan op de hoogte zijn maar dat de consument hierop wordt afgerekend. Vreemd verhaal. Al werd maar de helft van het bedrag vergoed zodat je toch het idee krijgt dat je klacht serieus genomen wordt. En niet dat het hun woord tegen het van de consument blijkt te zijn. De heer Dorst van Opel Nefkens heeft het bovenstaande verteld van de verkeerde lijm onder het spiegelglas, maar de waarheid komt nu niet meer boven tafel.

Ook een klacht indienen over Opel Nederland?