Klacht Opel Nederland: Kat in de zak? tijdens Big Event?

Jves

Waarschijnlijk "oude" voorraad auto gekocht in de Big Event en dan toch echt teveel betaald. Op 30 september 2016 aangeschaft. Na eerste onderhouds beurt en ca. 12.000 km ruitenwisserbladen al vervangen, olielekkage bij motorblok ontdekt, sterk verouderde navigatie die op hol slaat. Klok verspringt een kwartier, temperatuur blijft hangen op 13 graden terwijl het 20 gr is. Na zowel contact met Opel als de dealer is de lekkage voor zover wij weten nu verholpen, de ruitenwissers gecrediteerd en er komt nog een gratis update navigatie vanuit de dealer. We hebben het vooruitzicht van zorgeloos nieuw rijden helaas niet meer door dit alles. De feedback van Opel Nederland is ronduit slecht te noemen. Men vraagt via facebook om chassisnummer en privé-gegevens maar reactie volgt nauwelijks. Via het chassisnummer is het bouwjaar te achterhalen. Zowel Opel als de dealer geven hier geen antwoord op. Inmiddels door schade aan de spiegelbehuizing erachter gekomen dat wij een auto gekocht hebben van november 2015. De navigatie is bijgewerkt tot voor november 2014 want de nieuwe A4 richting Antwerpen, gereed in die periode, staat er zelfs niet op. We willen eigenlijk onze auto weer inruilen maar een andere dealer zal waarschijnlijk zeggen dat deze niet iets meer dan 1 jaar maar 2 jaar oud is? Al met al voelt het als een "grote kat in de zak".

Compensatie voor het maken van extra kosten op en neer rijden garage, overtocht veerpontje, opnemen vrije dagen en hetgeen teveel is betaald aan de dealer voor deze auto van 2015 !

Ook een klacht indienen over Opel Nederland?