Klacht Opel Nederland: niet tevreden

Klachtnummer
# 297525
Gebruiker
Ewit
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik ben in den haag voor een servicebeurt geweest in juni 2017
de binkhorst belde mij op met de mededeling dat over 6000 km mijn remschoenen aan vervanging toe waren en gaven mij het advies dit gelijk mee te nemen met de beurt ik heb half december 2017 mijn auto geparkeerd op schiphol en hem daar op 18 febr 2018 opgehaald
ik ben na drie dagen naar de opel gereden met de vraag waarom mijn remmen zon herrie maakte toen de auto op de brug stond lieten zij mij zien dat de remblokken op de remschijf vastzaten alsof ze gelijmd waren nu waren ook mijn remplaten naar de knoppen wat dus resulteerde in de eerste rekening van 783.80 plus nu weer 527.46 dan word mij verteld dat hun de schoenen ditmaal voor hun rekening hebben genomen met vriendelijke groet E de vreugd opel klantnummer 2042638 B.V.D

De oplossing

0 reacties

Ook een klacht indienen over Opel Nederland?