Klacht Opel Nederland: Onpersoonlijk en achteraf veel te duur leaseplan Opel

Klachtnummer
# 268535
Gebruiker
Jeroen x
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik ben het ook oneens met de onstar periode van 1 jaar. Wij leasen de auto voor 3 jaar, en willen wel gebruik blijven maken van deze voordelen. Mij maakt het niet uit hoor, want na 30 jaar trouwe Opel rijder te zijn, is Opel voor die louzy paar 100 euro mij als klant kwijt. Wat een slechte, en zeer onpersoonlijke constructie is dat leaseplan... een misser!

Gewenste oplossing

Ik verwacht geen oplossing van Opel, want ze schuiven alles van de hand.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Opel Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen