Klacht Opel Nederland: Opel gaat niet netjes om met mij als klant

Klachtnummer
# 77794
Gebruiker
N.I.C.O. van Leeuwen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op de terugreis kreeg ik pech in België en werd de auto naar een depot gesleept.
´s Morgens werd ons verteld dat we ons nergens druk over hoefde te maken en dat alles geregeld was! We zouden zo snel worden teruggebeld zodat we wisten wat er aan de hand was en wat het zou gaan kosten.
Er werd steeds beloofd dat wij zo spoedig mogelijk teruggebeld zouden worden. Dit is niet een keer gebeurd.
OPEL Nederland beloofde mijn sleepkosten terug te betalen, maar helaas het werd afgewezen zonder opgave van reden .Ik heb zeer verbolgen gereageerd waarop mevr. Janssens toegaf dar zij ook witheet zou zijn. En begreep mijn frustratie.
Tot op de dag van vandaag en twee niet nagekomen afspraken verder weet ik nog niet waar ik aan toe ben mijn frustratie neemt alleen maar toe. Ik ben tijdens mijn mail en telefoon contacten altijd correct gebleven. Ik heb wel het gevoel dat als we(OPEL Nederland) dit lang genoeg volhouden de klant vanzelf stopt.





De oplossing

Graag zou ik mijn eigen gemaakte kosten (sleepkosten en vervangend vervoer) terug willen krijgen van OPEL Nederland. Dit bedrag is 562 euro. Verder zou ik een excuus ook op zijn plaats zijn en een compensatiebedrag voor de geleden emotionele schade. Dit laat ik geheel aan de klantvriendelijkheid van OPEL Nederland over!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Opel Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen