Klacht Opel Nederland: Opel komt hun offerte niet na

Klachtnummer
# 346290
Gebruiker
Evemar
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Offerte laten maken voor de Grandland X en dat kwam uit op €502,23 en was geldig tot 23 januari. Op 21 januari laten weten dat we akkoord gingen. Moest opnieuw opgeven welke uitvoering en opties ik wilde want ze waren intussen veranderd van leasemaatschappij. Die kwam ruim €10,- duurder uit dan de offerte. Verkoper heeft geprobeerd, zegt hij althans, om het oorspronkelijke bedrag te regelen maar was niet gelukt. Ik kon wel €3,50 korting krijgen....
Volgens mij werkt dat niet zo.....

De oplossing

Gewoon een leasecontract zoals afgesproken is in de oorspronkelijke offerte.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Opel Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen