Klacht Opel Nederland: Reparatie aan Opel Corsa valt niet onder garantie omdat de termijn met 4 maanden is overschreden

Klachtnummer
# 289988
Gebruiker
R. Franken
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij onze Opel Corsa bestonden klachten over foutmeldingen zoals bandenspanning. Na 2 jaar en 4 maanden ging de achterklep niet meer open. Na onderzoek door de dealer bleek achter bekleding een kabelbreuk te zijn. Dit is hersteld. Volgens de Opel dealer, waar ik de auto in 2915 nieuw kocht, is de garantie 4 maanden verlopen en geldt de conformiteits eis niet en vordert betaling. Ook de importeur geeft niet thuis, niet bij mij en niet bij de dealer.

De oplossing

Dat de dealer of de importeur als vertegenwoordiger van de fabrikant de kisten van herstel betaalt

0 reacties

Ook een klacht indienen over Opel Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen