Klacht Opel Nederland: Zeer slechte service Opel Leasing Hoofdorp

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 352150
Gebruiker
EJWDWVTW
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Half december 2018 heb ik een leaseovereenkomst ondertekend. Op 3 januari jl. heb ik de auto in gebruik genomen. Ik heb al meerdere malen telefonisch contact opgenomen mbt de factuur en automatische incasso. Overmorgen is het maart 2019. Er is nog steeds niets geincasseerd. Ik mocht nog geen groene kaart ontvangen en er is niet gereageerd op mijn emailberichten. Telefonische toezeggingen zijn niet nagekomen. Er is mij telefonisch medegedeeld dat e.e.a. te wijten is aan het niet leveren van de faktuur door de dealer. Echter blijkt de faktuur al half januari afgehandeld te zijn.

De oplossing

Ik wil dat de leasebedragen conform de overeenkomst geincasseerd worden. Ik wil in het bezit gesteld worden van de groene kaart. En ik zou het prettig vinden als telefonische toezeggingen zouden worden nagekomen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
EJWDWVTW
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Opel Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen