Klacht Opel Nederland: Zie boven

Klachtnummer
# 346428
Gebruiker
Lichtpunt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 3 jaar geleden een nieuwe Opel Adam gekocht, mijn tweede want ik vond het een super auto. Tot begin deze week; er waren problemen met de verwarming en dus maakte ik een afspraak met de garage. Dat was maandag jl, ‘s-middags werd ik gebeld dat er nogal wat mis was; de radiateur was kapot en de pomp van de airco. Enfin een kostenpost van 2300 euro. Ik vind het onbegrijpelijk voor een Opel van 3 jaar oud. Voor mijn nooit meer een Opel.



De oplossing

Tegemoetkoming in de kosten.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Opel Nederland?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen