Klacht Openbare Bibliotheek Amsterdam: Lidmaatschapskaart onterecht geblokkeerd.

Sander38

Zo heb je via de stadspas een gratis OBA lidmaatschap voor een jaar. Hoewel ik geen boeken leen, lijkt me het wel fijn om tot 22u op de computer wat zaken te doen.

Gisterenavond vanuit Amstelveen met de tram naar de OBA bij het centraal station. Eenmaal op de etage kan ik niet inloggen op de wifi. Lidmaatschapnr+geboorte datum werkte niet.

Via de telefoon kan je in de avond de OBA niet bereiken. Daar zit ik met mijn materialen en laptop aan tafel en kan ik weer alles inpakken om naar de begane grond te gaan. Bij de receptie zit een dame waar ik rond 20u vroeg waarom ik niet kan inloggen. Als ik de kaart geef, vraagt de dame naar mijn gegevens. Ik wist niet dat mijn oude adres nog in het systeem stond. Maar oke daarom kwam ik niet voor. Mevrouw zei dat de kaart gewoon werkt en die trut zei niet dat ze de kaart geblokkeerd had omdat het adres niet klopte.

Ik wederom naar een andere oba medewerker die vertelde dat de kaart was geblokkeerd. Ik werd witheet, wat een gezeik met die rot bibliotheek. Ik moet dit, ik moet dat. Heb aangegeven dat ik geen hond ben en niets moet, 'ik zou misschien kunnen de volgende keer'. Wat een arrogant rot volk die medewerkers.

Dus speciaal vanuit Amstelveen gekomen en de eerste keer dat ik van de kaart gebruik wil maken voor het wifi netwerk en dan een hoop gezeik. Tegenwoordig moet je bij 10.000 organisaties waar je bent aangemeld je adres wijzigen bij verhuizing. Dus tjah, soms komt dat pas boven water op een later moment.

Maar dat je pas gelijk geblokt word en dat arrogante rotmens dat niet eerlijk zegt bij de klantenservice. Ik walg hiervan. Ben ontzettend kwaad geworden en heb de pas achtergelaten met de mededeling.. schrijf mij maar uit, kom hier nooit meer.

De medewerkster had kunnen vragen of ik volgende keer iets wilde meenemen zodat het adres aangepast kan worden. De medewerkers denken dat je 24 u per dag met een factuur van het energiebedrijf rondloopt om aan te tonen waar je woont. En daarnaast zegt het adres helemaal niets. Ik woon bij mijn vriendin en niet op het adres waar ik sta geregistreerd.

Eens maar nooit meer met de openbare bibliotheek Amsterdam. Ik zeg altijd, 'moeten' doe je op de pot!

Ik hoef niet geholpen te worden, ik zet daar nooit meer een stap binnen.

Openbare Bibliotheek Amsterdam is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Openbare Bibliotheek Amsterdam?