Klacht Opennetnl: Lijn kaping

Klachtnummer
# 9037
Gebruiker
J.W. Zweers
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bovenstaand bedrijf heeft zonder mijn medeweten en zonder mijn instemming mijn telefoonlijn gekaapt. Dientengevolge heeft mijn provider, XS4ALL, mijn ADSL abonnement per 19-07-2012 opgezegd, zodat ik, tot een nieuw abonnement bij XS4ALL ingaat, verstoken ben van internet en telefonie. XS4ALL geeft aan dat zij wettelijk verplicht zijn de lijn vrij te geven als een andere provider daarom vraagt, ongeacht of de klant daar mee instemt of niet. Ik weet dat de consumentenbond zich hard heeft gemaakt om de overstap van provider makkelijker te maken, maar dat dit kan gebeuren zonder dat de rechtmatige gebruiker daar invloed op heeft gaat alle perken te buiten.
Hopelijk kan dit in de nabije toekomst recht gezet worden!

De oplossing

Vergoeding van de kosten die ik moest maken om mijn abonnement bij XS4ALL te herstellen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Opennetnl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Opennetnl?