Klacht Opheffingsdeals.com: Zij wiilen er niets aan doen om het op te lossen.

USBDrive

Wij hebben op 03032020 een USBDrive 3in1 besteld
(€ 44,90).
Deze kwam vlgns tr+tr binnen op27032020, terwijl wij hem op 30032020 in de brievenbus hadden.
Omdat wij zagen dat het een onjuist app. was, dat alleen geschikt was voor niet Android app., hebben we gemaild naar het bedrijf.
Men vroeg om foto's die we gestuurd hebben.
We kregen geen reactie tot 05042020.
Daarin stond, dat je de mogelijkheid had om iets terug te sturen, maar géén antwoord op onze vragen. Wij hebben even gewacht in de veronderstelling dat het antwoord nog zou komen en kregen op 07042020 een dame aan de lijn die ook over terugsturen begon en zei, dat we op tijd waren.
Zij zou de instructies sturen die we 10042020 om 22.00 's avonds ontvingen. Wij hebben direct de volgende dag het app. teruggestuurd.
Nu blijkt, dat het te laat is gestuurd.
Het feit, dat zij iets verkeerds hadden gestuurd werd genegeerd.
We hebben nu de keus tussen € 10 betalen of al ons geld kwijt zijn.
Hadden ze op onze vragen van 31032020 gereageerd, dan hadden we uiteraard al eerder de boel geretourneerd.
We zullen dus toch maar die € 10 betalen, zodat we in ieder geval niet alles kwijt zijn. Er is geen enkele consideratie.
De wet is de wet.

Wij vinden, dat zij hun werk niet goed gedaan hebben.
Zij verschuilen zich achter d regels, maar walsen heen over het onjuiste sturen en niet tijdig reageren

Opheffingsdeals.com
    Alle regels (wettelijke regels) voor retourzendingen staan gewoon op de site. Het stellen van vragen per email schuift deze deadline niet op. Helaas bent u er overheen gegaan en dat hebben wij u ook al uitvoerig medegedeeld. Nu, in de openbaarheid, zeggen wij hetzelfde.

Johan
    Klantenservice

USBDrive
Het feit, dat wij op een vraag geen enkele reactie kregen behalve, 5 dagen later het bericht, dat als het artikel niet bevalt we het terug konden sturen en we later een telefoontje kregen van een dame van de klantenservice, dat zij iets zou toesturen waarmee wij het artikel konden retourneren en dat we nog ruim op tijd waren, heeft door het in gebreke blijven van het bedrijf er voor gezorgd, dat we daardoor in hun ogen te laat waren. Ook hadden wij de pech dat tussen terugsturen en ontvangen de paasdagen zaten. Dat waren in totaal 5 dagen. Zij kijken alleen naar te laat. Klanten service is er niet bij. Nu we het artikel terug willen hebben is er een onduidelijke link die tot heden niet goed werkt. Hier hebben we na 3 keer mailen nog steeds geen duidelijkheid over.

Ook een klacht indienen over Opheffingsdeals.com?