Opgelost door OpinionBar.nl: Geen uitbetaling ontvangen en geen antwoord op emails

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 565901
Gebruiker
Rene S
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een Bol.com kadobon besteld maar die heb ik nog steeds niet.
Ik heb al 6 keer een email gestuurd, maar daar komt geen antwoord op

De oplossing

ik wil mijn bestelde kadobon hebben

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat OpinionBar.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rene S
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uitbetaling zojuist ontvangen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over OpinionBar.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen