Opgelost door OpinionBar.nl: OpinionBar betaalt niet uit sinds december 2019, Helpdesk reageert nergens op!

MoniqueB.

- Geen betaling ontvangen sinds order van 2 december jl. (voorheen altijd binnen 6 weken betaald)
- Geen enkele reactie vanuit OpinionBar op berichten aan de HelpDesk
- Moederbedrijf MetrixLab reageert ook niet op het bericht dat ik heb gestuurd
- Ineens staat de status van betaling op 'verwerkt' per 05-02. Voorheen betekende dit: dezelfde dag op de bankrekening bijgeschreven. Bank benaderd, weet van niets en verwijst terug naar OpinionBar. Geen betaling.

Ik vind dit minachting van de leden, vooral dat je geen enkele reactie ontvangt met uitleg, en denk dat het hoog tijd wordt dat mensen massaal een klacht gaan indienen bij de partners van OpinionBar. De leden brengen hun tijd en energie in, om het geld voor OB bij elkaar te verdienen. Als partners merken dat e.e.a. niet correct verloopt, kunnen ZIJ misschien aan de bel trekken en dan met meer succes dan dat wij, 'onbetekende leden' dit kunnen?

Betaling per omgaande (niet enkel voor mij maar voor ALLE gedupeerde leden) en een duidelijke uitleg waarom nergens op gereageerd wordt en wat er aan de hand is!

Wij vinden dat OpinionBar.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

MoniqueB.
Op 12-02 beide betalingen ontvangen op de bankrekening, van zowel mijn partner als van mezelf. Dus betaalt blijkbaar toch nog uit, hetzij later dan voorheen. Hoop dat de Helpdesk toekomstig wel de moeite neemt te reageren op berichten!

Ook een klacht indienen over OpinionBar.nl?