Klacht Opodo: Annulering van de vlucht

Klachtnummer
# 448944
Gebruiker
Vera
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij deze wil ik graag een klacht indienen omtrent mijn terugvlucht van Tenerife naar Düsseldorf. Vanwege het corona virus is mijn heenreis geannuleerd maar werd de terugreis niet geannuleerd. Met als gevolge van dien dat ik mijn terugreis uiteindelijk ook niet heb kunnen annuleren. Opodo geeft aan dat ik contact moest opnemen met de desbetreffende luchtvaartmaatschappij (Condor) echter geeft Condor aan dat ik bij Opodo moet zijn. Uiteindelijk heb ik mijn vlucht niet kunnen annuleren en maak ik geen kans om mijn geld terug te krijgen of een voucher te ontvangen, belachelijk!

Graag hoop ik snel hulp te krijgen.

De oplossing

Ik verwacht graag een voucher of een terugbetaling van de vlucht.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Opodo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Opodo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen