Klacht Opodo: Er is geen communicatie mogelijk op welke manier dan ook met OPODO betreft onze boeking!

L. Ponstein

Mijn Klacht:

Opodo heeft ons op 7-7-2020 gemaild dat onze vlucht naar Bali op 19-7-2020 is gecanceld en dat wij contact op moesten nemen met het Helpcentrum om te beslissen wat onze beste optie is. De gecancelde reissom bedraagt €2160. Er is geen communicatie mogelijk met dit bedrijf. Na 2 uur in de wacht verbreken zij automatisch de verbinding. Let wel er moet naar Londen gebeld worden! Email verkeer is niet mogelijk. Dit gaat dag in dag uit op dezelfde wijze en er is 0,0 informatie beschikbaar bij dit bedrijf. Opodo is onderdeel van Edreams, ook zij houden de deur dicht. Wederom geen communicatie mogelijk. Terwijl zij ons mailen dat wij contact op moeten nemen. In de mail staat een telefoonnummer dat niet eens in gebruik is. De vliegtuigmaatschappij waar wij mee zouden vliegen geeft wel geld terug of een voucher maar de keuze ligt bij de klant. Zij zeggen neem contact op met Opodo. Dit is dus het probleem; Met opodo is geen enkele vorm van communicatie mogelijk! Heel frustrerend en heel erg onprofessioneel!

Gewenste Oplossing:
Wij willen een refund GEEN voucher! Daar hebben wij niks aan. Wij hebben een 'Cancelation policy for any reason afgesloten op deze reis en aangevraagd en staan volledig in ons recht volgens de voorwaarden. De vliegtuigmaatschappij geeft refunds uit en in contact met deze maatschappij geven ze in onze situatie een refund uit. Nu Opodo nog!!!
Wij zijn pas tevreden als wij een refund verkrijgen van het gehele bedrag en dat Opodo verantwoordelijk gaat zijn voor al haar getroffen klanten. Vergis u niet hoeveel mensen hetzelfde probleem hebben met OPODO en dit is alleen in Nederland, dezelfde geluiden komen uit Duitsland en andere landen.

Wij vinden dat Opodo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Opodo?