Klacht Opodo: Opgelicht.

Klachtnummer
# 456560
Gebruiker
Ali.Has
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 4 mei is i.v.m. Corona onze vlucht geannuleerd. Hierna heb ik twee emails van opodo ontvangen; hierin stond dat zij zo snel mogelijk het bedrag terug gaan storten op mijn rekening (indien vluchtmaatschappij hiermee akkoord gaat). Ruim anderhalve maand later heb ik nog steeds niks vernomen van Opodo. Ze zijn op geen enkele manier te bereiken (telefoon nummers werken niet, er is geen mail adres en ook zijn social media pagina's geblokkeerd). Ook andere reviews beloven niet veel goeds.

De oplossing

Fatsoenlijke communicatie en het bedrag weer terug storten op de rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Opodo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Opodo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen