Wij vinden dat Opodo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Opodo: Opgelicht.
Details
Klacht
Op 4 mei is i.v.m. Corona onze vlucht geannuleerd. Hierna heb ik twee emails van opodo ontvangen; hierin stond dat zij zo snel mogelijk het bedrag terug gaan storten op mijn rekening (indien vluchtmaatschappij hiermee akkoord gaat). Ruim anderhalve maand later heb ik nog steeds niks vernomen van Opodo. Ze zijn op geen enkele manier te bereiken (telefoon nummers werken niet, er is geen mail adres en ook zijn social media pagina's geblokkeerd). Ook andere reviews beloven niet veel goeds.Gewenste oplossing
Fatsoenlijke communicatie en het bedrag weer terug storten op de rekening.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.