Wij vinden dat Opodo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Opodo: reis boeken via Opodo niet zo slim
Details
Klacht
In juli 2019 hebben wij 5 vliegtickets geboekt via Opodo van Eindhoven naar Gazipasa in Turkije. Wij zouden vliegen op 5 oktober 2019 met Transavia. Bevestiging van Opodo ontvangen. Konden echter niet online inchecken en hebben vervolgens met Transavia gebeld. Wij stonden dus niet op de passagierslijst, omdat Opodo de reis had geboekt via failliete Thomas Cook. Wij hebben gebeld met Opodo en zij zouden binnen 72 uur reageren. Wij hebben uiteindelijk zelf maar gebeld met Opodo, waarop zij ons bleven verzekeren dat zij niets fout hadden gedaan. Zij hebben ons een klachtenformulier toegestuurd. Dit hebben wij op 9 oktober ingevuld, maar wij wachten nog steeds op reactie. Ik denk dat wij naar onze € 656,00 kunnen fluiten.....Gewenste oplossing
Reageren op onze klacht!!!!Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.