Klacht Opodo: Slechte Klantenservice!

Klachtnummer
# 459796
Gebruiker
Sabine1979
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Vluchten werden geannuleerd, ander vluchten of omboeken was niet mogelijk, waardoor wij niet op plaats van bestemming kunnen komen. Dus alles moest geannuleerd worden, waardoor ik mijn geld terug verwacht. Wel een creditnota mogen ontvangen maar geen geld!
Als je ze belt krijg je mensen uit India aan de lijn, zij spreken slecht en moeilijk verstaanbaar Engels! Ik wil mijn geld terug voor de diensten die niet geleverd zijn.

De oplossing

Ik wil netjes mijn geld terug ontvangen, dit is pure diefstal!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Opodo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Opodo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen