Klacht Opodo: Zijn niet te bereiken.

Klachtnummer
# 454077
Gebruiker
Koffiekopje.2020
Datum
0 reacties

Details

De klacht

22/1/2020 vlucht geboekt. Daarna nooit meer Opodo kunnen bereiken. Heb wel een refund ingediend. 1 x een mail gehad dat ik akkoord moest gaan als ze voucher voor mij wilde regelen, ben ik niet mee akkoord gegaan. Singapore airline daar integen reageert wel, maar zeg dat ik het via opodo moet regelen . Maar die zijn juist niet te bereiken.

De oplossing

Graag proberen contact.op te nemen met opondo en vragen of ze mijn geld willen teeug storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Opodo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Opodo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen