Klacht oponeo: Geen track- en trace aangeleverd en beloftes gedaan na twee telefoontjes niet nagekomen.

Klachtnummer
# 403589
Gebruiker
BMWBuggenum
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Winterbanden besteld bij Oponeo met 48-uurs levering. Hiervoor 40,- extra betaald (4x10,-). I.v.m. vakantie naar Ardennen. Geen track- en trace ontvangen en hiervoor 2x gebeld, zou teruggebeld worden, niet gebeurd. Nu na 55 uur gemaild met het verzoek de 40,- terug te storten omdat banden niet tijdig geleverd zijn, blijken de banden gisteren al geleverd te zijn bij het montagepunt. Kon pas afspraak maken nadat ik zeker wist dat de banden er waren. Moet nu op zoek naar ander montagepunt.
Excuus is dat men van DPD pas laat track- en trace krijgt, nota bene ná levering.
Geen enkele coulance en je moet zelf maar alles uitzoeken. Geen zaken mee doen.

De oplossing

De onterechte meerkosten terugstorten. Extra werk neem ik voor mijn rekening.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat oponeo hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over oponeo?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen