Klacht Opstap reizen: Terugbetaling van vakantie week annuleren.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 423312
Gebruiker
BasHelikopter#384
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik heb een boeking naar Italië geannuleerd 14 dagen voor dat vertrekt. Ik kreeg een e-mail dat de half van het bedrag voor gehouden en de rest krijg niet in mijn bankrekening ontvangen want de rest van het bedrag blijf tot dat ik een koopovereenkomst afboek.
Ik wil mijn geld terug! Er is geen overkomst getekend waar dit is aangegeven.

Gewenste oplossing

Mijn geld terug krijgen .
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

2 reacties

  1. Auteur
    BasHelikopter#384
    Datum
    Ik kreeg een telefoontje waar gevraagd wordt als ik de klacht wil ze ophalen. Ze proberen mijn " blij te maken " met woorden en/of oplossingen dat niet meer van toepassing zijn. Het is geen serieus bedrijf.
  2. Auteur
    Opstap reizen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Valderrama,

    Met grote verbazing hebben we de reactie gelezen die u geplaatst heeft.

    Met betrekking tot het eerste bericht wat u geplaatst heeft staat er vermeld dat we als Opstap Reizen geld hebben gehouden. Dit is incorrecte informatie. In het contact voordat u het bericht plaatste is u uitgelegd dat het bedrag in mindering is gebracht op de lopende termijn betaling die u bij ons heeft.

    Vervolgens hebben we meerdere malen contact gehad, hierbij hebben we u ons excuses aangeboden dat de communicatie niet geheel naar wens is verlopen. Dit waardeerde u en hier was u blij mee gaf u aan.

    We hebben u aangeboden alsnog een bedrag aan u terug te storten, waardoor u dan vervolgens wel weer langer zou gaan afbetalen aan u koopovereenkomst. Maar dit wou u niet en u wou alles laten zoals het nu is.

    Als we klachten krijgen, gaan we dit intern onderzoeken. Met betrekking tot u klacht hebben we ook de gesprekken even terug geluisterd die u heeft gehad met Opstap Reizen. Om dan na het horen van de goede gesprekken deze reacties te lezen, vinden we enorm spijtig.

    Met vriendelijke groet,
    Opstap Reizen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Opstap reizen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen