Klacht Opstap reizen: Terugbetaling van vakantie week annuleren.

sad Niet opgelost
BasHelikopter#384

Ik heb een boeking naar Italië geannuleerd 14 dagen voor dat vertrekt. Ik kreeg een e-mail dat de half van het bedrag voor gehouden en de rest krijg niet in mijn bankrekening ontvangen want de rest van het bedrag blijf tot dat ik een koopovereenkomst afboek.
Ik wil mijn geld terug! Er is geen overkomst getekend waar dit is aangegeven.

Mijn geld terug krijgen .

BasHelikopter#384
    Ik kreeg een telefoontje waar gevraagd wordt als ik de klacht wil ze ophalen. Ze proberen mijn " blij te maken " met woorden en/of oplossingen dat niet meer van toepassing zijn. Het is geen serieus bedrijf.
    Opstap reizen
    Geachte mevrouw Valderrama,

Met grote verbazing hebben we de reactie gelezen die u geplaatst heeft.

Met betrekking tot het eerste bericht wat u geplaatst heeft staat er vermeld dat we als Opstap Reizen geld hebben gehouden. Dit is incorrecte informatie. In het contact voordat u het bericht plaatste is u uitgelegd dat het bedrag in mindering is gebracht op de lopende termijn betaling die u bij ons heeft.

Vervolgens hebben we meerdere malen contact gehad, hierbij hebben we u ons excuses aangeboden dat de communicatie niet geheel naar wens is verlopen. Dit waardeerde u en hier was u blij mee gaf u aan.

We hebben u aangeboden alsnog een bedrag aan u terug te storten, waardoor u dan vervolgens wel weer langer zou gaan afbetalen aan u koopovereenkomst. Maar dit wou u niet en u wou alles laten zoals het nu is.

Als we klachten krijgen, gaan we dit intern onderzoeken. Met betrekking tot u klacht hebben we ook de gesprekken even terug geluisterd die u heeft gehad met Opstap Reizen. Om dan na het horen van de goede gesprekken deze reacties te lezen, vinden we enorm spijtig.

Opstap Reizen

Ook een klacht indienen over Opstap reizen?