Klacht Opticiens Zeilstra: betalen voor een incomplete,niet goed zittende testset lenzen

Klachtnummer
# 57831
Gebruiker
Silkedraad
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een test set gekregen van Zeilstra optiek na een oogmeting, om deze lenzen te proberen. Hiervoor moest ik 20 euro afrekenen en hier zat geen lenzenvloeistof bij, wat ik raar vind want bij lenzen hoort vloeistof. Ik kan ze moeilijk in water doen.
De lenzen zitten ook vreselijk. Ze zijn binnen een paar uur niet meer in te houden, zo droog zijn ze. Dus ik heb 20 euro betaald voor een lenzen set die niet lekker zit.
Ik heb Zeilstra gemaild( ivm de paasdagen zijn ze even niet telefonisch bereikbaar), en ze de situatie beschreven. daar moet ik nu dan maar op afwachten. Maar ik ben benieuwd of ze akkoord gaan met het teruggeven van mijn geld.

De oplossing

Ik zou graag mijn geld terug willen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Opticiens Zeilstra hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Opticiens Zeilstra?