Klacht Optiek Westwijk Vlaardingen : Kapotte montuur

sad Niet opgelost
Dva

wat wil het geval heb zo jaar geleden een nieuwe bril gekocht bij dit bedrijf maar naar iets meer Dan een jaar brak plots me bril doormidden dus ik dacht eerste instantie nog slijtage misschien iets tegen aan gekomen dus ben Ik terug gegaan met mijn montuur toen hebben ze voor Mij nieuw frontje besteld en opnieuw gemonteerd maar na twee maanden knakten hij spontaan opnieuw tot mij verbazing ik zelf heb toen onderzoek gedaan en wat advies en bij andere optieken opgevraagd en kreeg te horen dat er gewoon teveel spanning op het montuur stond wat ik zelf ook al dacht als ik het glas er weer in zetten bleef er opening van 1 cm dus kon het gebroken montuur niet naar elkaar drukken ik heb dat uitgelegd aan hem maar wilde me niet tegemoet komen werd zelfs als leugenaar uitgemaakt daar kwam het dan op neer hij heeft geen eens de bril onderzocht dat zegt voor mij al genoeg een jaar 4 of geleden is me dit ook al gebeurd maar toen stond ik niet zo bij stil het lijkt er op dat deze meneer geld aan verdienen is op een verkeerde manier het is wel toevallig allemaal normaal gesproken denk je met de klant mee voor een oplossing maar er stonden daar twee verkopers die er niet Zo veel zin meer In hadden en makkelijk geld willen verdienen !!!

Zou graag zien dat ze met een redelijke oplossing komen

Optiek Westwijk Vlaardingen
    Beste, naar alle redelijkheid of billijkheid proberen wij onze reparaties uit te voeren. In uw geval hebben wij de reparatie tegen kostprijs uitgevoerd. Wij kunnen dit niet reclameren bij onze leverancier.
    Een brillenglas wordt altijd onder spanning in een montuur gezet, anders zou hij er uitvallen.

Bij de aanschaf van uw bril hebben wij u een korting van 55 euro gegeven, dit is 28 % vd aanschafprijs. De reparatie is tegen kostprijs uitgevoerd, dus van makkelijk geld verdienen is hier absoluut geen sprake. Ik ben dus van uw insinuaties niet gediend. Net zoals het feit dat ik u voor leugenaar heb uitgemaakt. Dit waren uw eigen woorden.Het enige wat ik heb gezegd is dat ik niet weet wat er met de bril is gebeurd.

Als u was binnengekomen en rustig iets had gezegd in de trend van zo gek nu is hij weer gebroken, zou er iets anders aan de hand kunnen zijn, is dat een heel ander verhaal, dan meteen hoog van de toren blazen met stoom uit uw oren, in het bijzijn van andere klanten. We hebben nog nooit zoiets meegemaakt en van monturen die spontaan breken hebben we ook nog nooit gehoord.

Er is 1 oplossing, en dat is een nieuw voorstuk bestellen. Wij zullen de kosten voor onze rekening nemen omdat onze leverancier dit ook niet vergoed.
    Dva
    Het klopt dat ik idd wat geïrriteerd binnen Kwam als Ivoor de 2e keer me bril spontaan breekt en u geen eens de moeite doet om naar de bril te kijken en idd u heeft niet letterlijk gezegd dat ik een leugenaar ben maar daar kwam het min of meer wel op neer met de worden dan zouden me andere brillen ook spontaan moeten breken u had kunnen zeggen heel vreemd is dat dit gebeurd en contact met leverancier kunnen opnemen maar u nam de moeite nog geen eens om dat te doen met Antwoord van u daar gaan ze niks aan doen toen vroeg ik kan ik een vergoeding te gemoed Te zien en het antwoord Was gelijk nee Ja nu na de klacht kan het wel ineens maar dat hoeft niet meer heb inmiddels wel een zaak gevonden die het wel snappen hoe ze met klanten om moeten gaan ik vond me flink in de kou gezet naar jaren klant geweest te zijn heel jammer als ik een tip mag geven wees wat klant vriendelijker kan je verzekeren dat ik dit Ook van meerdere kanten hoor! Suc6 verder

Dva
Nieuw frontje wilde die bestelen maar wil me geld terug

Ook een klacht indienen over Optiek Westwijk Vlaardingen ?