Klacht Optimalegezondheid.com: automatische incasso niet stop te zetten!

Klachtnummer
# 566671
Gebruiker
v_s
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Optimale gezondheid. Het is gewoon schande hoe hier met klanten wordt omgegaan. Weken mee bezig om van een automatische incasso af te komen. na jaren betalen wilde ik hier mee stoppen. Geen contact te krijgen. na veel dreigementen heb ik een stopzetting, maar vervolgens wordt er weer gewoon afgeschreven.

Gewenste oplossing

zo snel mogelijk automatische incasso stop zetten!

3 reacties

  1. Auteur
    Optimalegezondheid.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  2. Auteur
    v_s
    Datum
    Als het voor vanmiddag 12.00 niet is opgelost en als we de 6,95 niet terug hebben ontvangen gaan we de via de rabobank zorgen dat de automatische incasso wordt stopgezet. Het blijkt dat jullie dat niet willen of kunnen.
    Ook zal ik dan in het weekend weer meerdere recensies gaan plaatsen.
    Helemaal klaar met jullie!
  3. Auteur
    Optimalegezondheid.com
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Dit is onze laatste reactie
    Deze reactie is verborgen

Ook een klacht indienen over Optimalegezondheid.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen