Opgelost door Optimalegezondheid.com: Betaald maar geen product geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 585842
Gebruiker
Kirsten
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Betaald maar geen inloggegevens ontvangen

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug of mijn inloggegevens ontvangen
Geboden oplossing
Tot goede oplossing gekomen, dank voor het meedenken en oplossen!
Status
opgelost
Beoordeling
happy

3 reacties

  1. Auteur
    Optimalegezondheid.com
    Datum
    Beste Kirsten,

    Wat jammer dat je nog geen inloggegevens hebt ontvangen, dat is zeker niet de bedoeling! Via welk mailadres heb je je bij ons aangemeld? Dan zal ik gelijk even checken waar het is misgegaan en het voor je oplossen.

    Met vriendelijke groet,
    Team BGreat
  2. Auteur
    Kirsten
    Datum
    Ik heb inmiddels een mail gestuurd naar Team BGreat. Ik hoop antwoord te krijgen via de mail.
  3. Auteur
    Optimalegezondheid.com
    Datum
    We hebben uw mail goed ontvangen en er via de mail verder op gereageerd. Ik hoop dat uw klacht hierbij is opgelost. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Optimalegezondheid.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen