Klacht Optimalegezondheid.com: Bovenstaand is de klacht beschreven.

Gezondheidsfreak

Beste team,

Mijn bestelling 1808 is nog steeds niet opgelost. Zij hebben wel een mail gestuurd of ik wederom een refund formulier moet invullen met al mijn gegevens.
Ik heb hen een mail teruggestuurd met de mededeling of zij wederom online een refund kunnen sturen. Zij hebben al mijn gegevens, want ik heb reeds een refund formulier ingevuld met al mijn gegevens waar ze normaliter meteen het bedrag van 2 maal 47 euro kunnen terugstorten, dus 94 euro. Ik begrijp niet waarom het zo stroef verloopt.

Ik heb nog geen reactie ontvangen van een refund formulier.

Kunnen jullie hier even achteraan, en dat zij eventueel meteen 94 euro kunnen terugstorten, of een refund formulier mij wederom sturen.

Zij zijn heel slecht of niet bereikbaar, en dit wil ik graag met spoed opgelost hebben.

Ik wacht jullie reactie met belangstelling af.

A. Dimadis.

Met spoed achteraan gaan, of optimalegezondheid.com meteen 94 euro kan terugstorten op mijn rekening, want zij hebben reeds al mijn gegevens. Het is vreemd dat ze voor de tweede keer vragen een refund in te vullen, terwijl ze alle gegevens van mij hebben om het bovenstaande bedrag meteen terug te storten.

Optimalegezondheid.com
    Beste A.,

Nogmaals onze excuses voor het ongemak! Vanwege administratieve redenen vragen wij vaak voor elke bestelling een ingevuld refundformulier omdat niet alle bestellingen hetzelfde bestelnummer hebben. Door een foutje in de mail, was het bericht bij ons helaas niet goed binnengekomen.

Ik heb zojuist echter te horen gekregen dat beide afschriften nu, als het goed is, teruggestort zijn. Graag hoor ik of dit klopt! Het invullen van het tweede formulier is nu niet meer nodig en wij gebruiken nu de gegevens die we al hebben.

Rozemarijn (Team OptimaleGezondheid)

Ook een klacht indienen over Optimalegezondheid.com?