Klacht Optimalegezondheid.com: De maandelijkse afschrijving moet stoppen.

Klachtnummer
# 607295
Gebruiker
GroteVogel#13
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Er wordt niet gestopt met de maandelijkse afschrijving van €9,95 terwijl ik daar wel om verzocht heb. Nu laat ik het iedere maand storneren, maar daar wordt niet op gereageerd.

Gewenste oplossing

Stoppen met de maandelijkse afschrijving!!!!!!

1 reactie

  1. Auteur
    Optimalegezondheid.com
    Datum
    Beste A.M. van Kuijk-Vermaas,

    Bedankt voor uw berichtje.

    Wat enorm jammer om te horen dat u een vervelende ervaring hebt gehad met het afsluiten van uw abonnement! Het is inderdaad niet de bedoeling dat een abonnement blijft doorlopen.

    Wij zien in onze systemen dat er een abonnement is opgezegd onder mailadres deugden_02_lassen@icloud.com Deze is op 13 juli 8.02 am bij ons afgesloten.
    Wij vernemen graag of dit uw abonnement is, anders horen wij graag onder welk mailadres het abonnement is afgelsoten geweest. Stuur ons in dat geval even een email naar bgreatklantenservice@gmail.com met in de titel de vermelding 'Klachtenkompas' dan kunnen we jou direct helpen! Vermeld dan ook even dat je per direct je abonnement wilt laten beëindigen dan komt dat helemaal in orde!

    Mochten er nog vragen zijn, dan horen wij het graag. Nogmaals onze excuses voor het ongemak!

    Vriendelijke groeten,

    Team BGreat & OptimaleGezondheid

Ook een klacht indienen over Optimalegezondheid.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen