Klacht Optimalegezondheid.com: Hierboven heb ik dit uitgelegd.

Klachtnummer
# 563705
Gebruiker
Gezondheidsfreak
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb vorige week een bestelling geplaatst. Hier heb ik geen bevestigingsmail van ontvangen wanneer de levering verzonden wordt. Telefonisch is dit bedrijf ook niet te bereiken. Zelf heb ik voor de tweede keer een mail verzonden, en daar is helemaal niet op gereageerd.

Hun website werkt ook niet optimaal. Tijdens het betalingsproces geeft het proces aan dat de betaling niet binnen gekomen is, terwijl dit wel gebeurt.

Hierdoor heb ik door het disfunctioneren van hun site per ongeluk twee keer dezelfde bestelling gedaan, dus er is twee keer 47 euro van mijn rekening afgetrokken.

Eigenlijk wil ik tweemaal 47 euro teruggestort krijgen. Zij hebben wel gereageerd op de dubbele betaling, dat ik dat teruggestort krijg, maar binnen ruim 2 weken.

Eigenlijk zie ik helaas van mijn bestelling af, en ik wil de dubbele betaling geretourneerd krijgen op mijn rekening. Ik had verwacht dat dit een betrouwbare goedwerkende site was, maar indien er zoveel complicaties zijn, dan zie ik er liever vanaf

Ik zie uw antwoord met belangstelling tegemoet.

Met vriendelijke groet,
A. Dimadis.



Gewenste oplossing

Contact met Optimalegezondheid opnemen, en uitleggen dat het te lang duurt voordat ik mijn betaling terugestort krijg, en de bestelling die ik niet ontvangen heb, en ook geen reactie krijg wanneer levering plaatsvind. Momenteel prefereer ik dat mijn bestelling niet meer doorgaat, en het dubbele bedrag in totaal teruggestort krijg op mijn rekening.
Bestellingsnr. is 1808

1 reactie

  1. Auteur
    Optimalegezondheid.com
    Datum
    Hallo A.,

    Bedankt voor je bericht en wat jammer om te horen dat je liever de gehele bestelling opzegt. Wij werken momenteel alleen met digitale boeken in pdf-formaat, daarom worden deze niet op de post gestuurd.

    Ik zag in het systeem dat je aanvraag voor de teruggave van de dubbele betaling nog in behandeling is, ik zal de status hiervan opvragen bij mijn collega. Het terugboeken van het originele bedrag is ook geen probleem, zou je hiervoor nogmaals een refund formulier willen invullen? Dan behandelen we deze ook. Ik zal, wanneer we de nieuwe refund aanvraag binnen hebben, dit doorgeven aan mijn collega zodat beide terugbetalingen met een beetje geluk tegelijk teruggestort kunnen worden.

    Graag hoor ik of dit de gewenste oplossing is!

    Met vriendelijke groet,
    Rozemarijn (Team OptimaleGezondheid)

Ook een klacht indienen over Optimalegezondheid.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen